Saturday 24 October 2015

Filled Under:

[VIDEO] SEDIH !! Apa Yang lelaki Ini Buat Di Hari Pengkebumian Kekasihnya Membuktikan CINTA SEJATI itu Benar-Benar WUJUD !!!


Kucinghappy.com - Subhanallah! Apa Yang lelaki Ini Buat Di Hari Pengkebumian Kekasihnya Buat Kita Menitiskan Air Mata!

Inialah yang dikatakan cinta sejati. Lihat apa yang dilakukan oleh lelaki ini di hari pengkebumian kekasihnya yang amat menyayat hati dan buat kita menangis.


Subhanallah! Apa Yang lelaki Ini Buat Di Hari Pengkebumian Kekasihnya Buat Kita Menitiskan Air Mata! - Inialah yang dikatakan cinta sejati.


Lihat apa yang dilakukan oleh lelaki ini di hari pengkebumian kekasihnya yang amat menyayat hati dan buat kita menangis.
True love is eternal.

Many of today’s couples no longer believe in true love. Relationships no longer last long enough to reach marriage, and it became easier for people to transfer from one partner to another. But there are those who remain loyal to their loved ones despite the other passing away.

This video has been making its rounds in the internet after it was posted on Facebook by user Catherine Templo Coching. This young man asks his girlfriend’s family if he could open the casket and look at his girlfriend for the last time. The girl’s family agrees, allowing him to look at his girlfriend one more time. With trembling hands, he opens a small box with two rings inside—the rings meant for their wedding.

He puts the ring on the girl’s finger and puts a necklace around her neck. Wearing a couple shirt even until their parting moment, these lovers were definitely in love. He then kissed her lifeless lips for the very last time, after putting a cellphone inside her casket.

This just goes to show that love never ends even after death. His actions just showed how much he loved her, and wished that she could stay longer.




silakan SHARE utk manfaat bersama.


  


Sumber: kucinghappy.com


20 Tanda Cinta Sejati


20 Tanda Cinta Sejati | Kamu Keliru Dengan Perasaan Kamu?? Tak Tahu Sama Ada Dia Cinta Sejati Kamu?? Kenali 20 Tanda Cinta Sejati

1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa Dia mencintai kamu, yang Dia tahu dimatanya dan dihatinya hanya ada kamu Satu Satunya,

2. Orang yang mencintai Akan selalu menerima kamu Seadanya, dimatanya kamu Yang Paling Tercantik/Tampan walaupun mungkin kamu Rasa berat badan kamu Semakin Bertambah atau kamu Rasa Semakin Gemuk.
3. Orang yang mencintai kamu selau ingin tahu tentang apa saja aktiviti kamu sepanjang hari ini, dia ingin tahu segala kegiatan kamu.

4. Orang yang mencintai kamu akan Selalu Bagi sms seperti? “selamat pagi?” selamat hari minggu? selamat Malam?, walaupun kamu tidak membalas smsnya.

5.Kamu Menyambut Hari Lahir Tapi Kamu tidak Menjemputnya, Yang Pasti Dia Tetap Akan Hubungi Kamu untuk mengucapkan selamat hari lahir atau Sekadar Menghantar sms wassap wechat Ucapan hari Lahir.

6. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, Termasuk kejadian yang kamu sendiri sudah Sudah Tidak Bila Ingai Bila ianya Berlaku, Kerana saat itu adalah sesuatu yang berharga untuknya.

7. Orang yang mencintai kamu Akan Selalu mengingati tiap kata2 yang kamu ucapkan , mungkin Juga kata2 yang kamu sendiri lupa pernah mengatakannya.

8. Orang yang mencintai kamu akan belajar menyukai lagu-lagu Kegemaran kamu, Malah mungkin meminjam CD/kaset kamu, Kerana dia ingin tahu segala kesukaan kamu,

9. Kalau terakhir Kamu Berjumpa, kamu sedang Selesema, demam, atau sakit gigi, beberapa hari kemudian dia akan kirimkan sms atau telefon kamu untuk bertanyakan Khabar keadaanmu.. Kerana Dia Ambil Berat dan Sangat Risau Pasal Kamu.

10. Jika Kamu Beritahu Sidia Yang Kamu Akan menghadapi ujian, Pastinya Diaakan Bertanya Bila Tarikh Ujian Tersebut, Dan Takkan Lupa ucapkan ? good luck? atau Telefon untuk memberi kamu galakan semangat Buat Kamu.

11. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tapi itu ialah suatu barang yang istimewa buat dia.

12. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesat, Ketika Sedang Berbual Di tefefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi Pelik, Ketahuilah saat itu dia rasa sangat gugup Kerana kamu telah Mengoncang Hati Dan dunianya.

13. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekatmu dan ingin menghabiskan Setiap Hari2nya Bersama Kamu..

14. Jika Secara Tiba2 kamu harus Berpindah ke tempat lain untuk waktu yang lama dia akan memberikan nasihat supaya kamu berhati hati dan berwaspada dengan tempat yang kamu tidak biasa.

15. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

16. Orang yang mencintai kamu sering melakukan Pelik Seperti telefon Kamu 100 kali sehari , atau membangunkan kamu tengah malam kerana Dengan Pangillan talefon atau sms, sebab Sidia teringatkan kamu atau rindu.

17. Orang yang mencintai kamu selalu melakukan hal2 yang membuat kamu geram Atau Marah, bila kamu bagi Tahu Dia Yang Kamu Rasa terganggu dia akan minta maaf dan Tidak Akan melakukannya lagi.

18. Jika kamu memintanya untuk mengajar kamu sesuatu pekara maka ia akan mengajar kamu dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!

19. Dan jika kamu Menjauh atau menolaknya, dia akan sedar dan hilang dari kehidupanmu walaupun hal itu membunuh hatinya. kerana yang dia inginkan hanyalah kebahagiaanmu.

20. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan Tetap disana menunggumu Kerana Tiada Yang lain Dihatinya . ya? Dia Hanya Menunggu Kamu..

~Bertuahnya Siapa Yang Dapat Jumpa Cinta Sejati =)



Sumber: tokeinfo.com




0 comments:

Post a Comment