Sunday 18 October 2015

Filled Under:

SUBHANALLAH !! Semoga Fara Mendoza Tabah MENGHADAPI DUGAAN TERBARU YANG MENIMPANYA !!!


Artis hot Fara Mendoza yang sebelum ini menimbulkan kontroversi setelah mendedahkan perbualannya dengan Fizz Fairuz di WeChat telah terlibat dalam satu kemalangan jalan raya semalam.


Namun begitu, Fara menulis di akaun Instagram miliknya yang dia hanya mengalami kecederaan dalaman walaupun mengalami kesakitan.

Ada juga yang memberi komen bahawa Fara perlu muhasabah diri dan menganggap kejadian yang berlaku ialah satu teguran dari Allah SWT.

Apa pun, mari kita bersama doakan Fara sembuh segera. Semoga Fara dapat lebih banyak job selepas ini supaya kami boleh menonton lakonannya. Good luck! - Beautifulnara


Sumber asal: kucinghappy



Siapa #FaraMendoza? - Biodata Dan Gambar Fara Mendoza Bikin Panas

Kecoh memang kecoh kontroversi panas antara Fara Mendoza dan juga aktor terkenal Fizz Fairuz!

Memang dah jadi tajuk utama perbualan di dunia seni tanah air kini akan tersebarnya screenshot perbualan bikin hangat antara mereka berdua yang dikatakan dimuat naik oleh Fara sendiri.


Apa tujuannya?


Menurut Fara, ia sebagai pengajaran buat Fizz Fairuz agar tidak mengganggunya lagi mahupun menghubunginya. Walaubagaimanapun ia dinafikan sendiri oleh aktro berkenaan yang mendakwa tidak mengenali Fara Mendoza.

Jom kenali siapa sebenarnya Fara Mendoza. Pelakon ke, selebriti ke atau siapa dia? Bagi yang mungkin tak tahu boleh lah ikutinya di bawah!


BIODATA SEBENAR FARA MENDOZA!

Nama Penuh: Fara Mendoza

Umur: 25 Tahun

Instagram: https://instagram.com/faramendoza

Keek: https://www.keek.com/farahmendoza

Twitter: https://twitter.com/mendozadoza22

Pekerjaan: Pelakon Sampingan

Lakonan: Stiletto Merah, Projek Memikat Suami dan Suamiku Encik Sotong


Kalau nak tahu lagi, Fara juga merupakan kawan baik kepada aktres Emma Maembong dan merupakan artis di bawah naungan MIG Talent milik David Teo. Filem terbaru lakonannya pada tahun 2015 ialahKeranda Tok Wan Terbang.

Mungkin juga ramai yang tidak tahu, Fara Mendoza merupakan anak saudara penyanyi popular, Ramlah Ram.


Sumber: mediapenmerah.com




0 comments:

Post a Comment