Monday 19 October 2015

Filled Under:

LAKNATULLAH !! ALLAH BAYAR CASH !!! ALIYAA MAGDA ALIRKAN DARAH **** ATAS KALIMAH ALLAH AKHIRNYA MATI DALAM KEADAAN PALING NGERI ?!!!





Seorang gadis Mesir yang menggemparkan umat dunia semalam apabila beliau dengan beraninya mengalirkan darah **** atas kalimah allah kini terlibat dalam kemalangan ngeri menurut sumber dari Blog Upi.com...

Kini kesombongan dirinya tidak dapat lagi diperlihatkan kerana perbuatan kejinya dibayar cash didunia. Alangkah ruginya seorang manusia itu jika belum sempat bertaubat. Walahu alam...

Tahun lepas, wanita itu bersama dua aktivis wanita daripada kumpulan FEMEN juga telah menggemparkan dunia apabila berb*g*l tanpa memakai seurat benang di depan kedutaan Mesir di Stockholm kerana membantah draf baharu perlembagaan Mesir yang didakwa menyekat kebebasan penduduk dan hak-hak wanita....


Namun begitu amai yang mengatakan bahawa kemalangan tersebut adalah palsu dan wanita yang maut itu bukan Aliaa Magda ElMahdy.... Penulis juga cuba search di upi.com untuk mengetahui kesahihan berita tersebut tetapi gagal..



Sumber asal: schanetwork



Blogger Aliaa Magda Elmahdy dari Mesir ini terus menjadi sebutan.


Kehilangan D*** satu Kebanggaan Baginya

Sejak bergambar b*g*l dalam internet, nama bloger dari Mesir yang juga bekas penuntut universiti berusia 20 tahun, Aliaa Magda Elmahdy terus menjadi sebutan bukan sahaja di Asia Barat malah hingga ke peringkat antarabangsa yang terkejut dengan keberaniannya berbuat demikian.Selain menerima kecaman dan makian, twitter milik gadis berkenaan telah dikunjungi lebih sejuta kali sementara jumlah pengikutnya pula meningkat dengan mendadak dari hanya beberapa ratus kepada 14,000 orang.

Tindakan beraninya yang tidak bermaruah itu terutama bagi gadis yang dibesarkan di sebuah negara konservatif Islam turut mendapat liputan media antarabangsa.Aliaa yang menyifatkan dirinya sebagai tidak beragama, telah menetap bersama teman lelakinya, Kareem Amer sejak lima bulan lalu.

Kareem, pada 2006 telah dipenjarakan selama 4 tahun kerana mengkritik Islam dan memfitnah bekas Presiden Hosni Mubarak.Dalam temubualnya dengan CNN, Aliaa memaklumkan dia bersetuju bergambar b*g*l dan memuatnaik dalam twitternya kerana dia tidak mahu menjadi seorang wanita dalam masyarakat yang disifatkannya hanya menjadikan wanita sebagai objek s*ks semata-mata.“Ia adalah satu ekspresi terhadap diri saya. Saya berb*g*l kerana ini dilihat dari sudut yang berbeza dan saya juga sukakan seni dan saya juga bukan orang yang percaya bahawa kita perlu berkahwin semata-mata untuk mendapat anak,” katanya.

Ditanya bagaimana perasaan kedua-dua ibu bapanya yang beragama Islam mengenai penampilan b*g*l dan menetap bersama teman lelaki tanpa berkahwin, Aliaa berkata, kali terakhir dia bercakap dengan mereka ialah 24 hari lalu.

“Mereka ingin menyokong saya namun mereka menuduh Kareem telah memanupulasi saya sedangkan dialah yang memberikan sokongan padu. Saya berhenti daripada Univerisiti Amerika di Kaherah selepas ibu bapa saya berusaha mengawal hidup saya dengan mengancam tidak akan membayar yuran universiti,” katanya.

Dia juga mendakwa bapanya sentiasa benci melihat cara dia berpakaian selama ini.Ketika ditanya sama ada dia mengamalkan s*ks yang selamat, Aliaa tanpa malu dan segan menyatakan dia tidak mengambil sebarang pil kerana dia anti pengguguran.

Malah dia dengan bangga menyatakan kehilangan d*** ketika berusia 18 tahun dengan lelaki yang dicintainya yang 40 tahun lebih tua daripadanya.Aliaa yang menerima ugutan sejak menyiarkan gambar yang tidak bermaruah itu berkata, dia tidak takut dan sanggup hidup dalam bahaya.

Orang yang jahil tidaklah bodoh, kadangkala mereka dikalangan berpendidikan tinggi. Mereka bijak-pandai cuma jahil bila tiada ugama.

Tuhan menegur seorang hamba dengan ujian atau kesakitan, sedarkah kita?

Ternyata, untuk menentukan baik dan buruk bukan tugas manusia sepenuhnya. Selagi ada nafsu, manusia mesti menjadikan Al-Quran sebagai rujukan dan kayu ukurnya.

Jika tidak;

Judi akan jadi halal bila ada lesen,Ceramah ugama boleh jadi haram tanpa permit dan tauliah,Kaum sejenis itu baik atas nama hak asasi manusia,Babi boleh jadi 'halal' atas nama kesihatan.

Halal dan haram itu adalah piawaian Allah taala, bukan rekaan manusia!

Kita tidak menjadi bodoh jika sekadar melakukan kesilapan, Tetapi layak untuk itu kalau kesilapannya dibangga-banggakan, Lebih daripada itu kalau sombong dan tak mahu bertaubat, aduhai..

menyifatkan dirinya sebagai tidak beragama

Kerana dibesarkan di sebuah negara konservatif Islam dia mendapat kecaman hebat dan liputan meluas dari pihak media.

Tidak, Arab bukanlah gambaran Islam yang sebenar, tetapi gambaran Islam yang sebenar adalah sesiapa sahaja yang beramal dan faham apa yang mereka amal dari ajaran Islam.

Sebab itulah Islam ni turun kat arab, sebenarnya itu adalah rangka memberitahu manusia sedunia bahawa bangsa arab adalah manusia yang keras hati dan degil. Apa yang dilarang, itu yang dia buat. So, perlu khabarkan pada masyarakat, bahawa bangsa Arab bukanlah duta-duta kecil Islam, tetapi duta-duta kecil Islam adalah sesiapa sahaja yang melaksanakan Islam sesuai dengan petunjuk al-Quran dan Sunnah Rasulullah s.a.w.


Arab kan bangsa ia tidak merujuk kepada agama seseorang dalam Islam, semua bangsa ada.

notahati- Nabi saya berbangsa Arab, kita beragama Islam cuma berbangsa Melayu, Kalaupun berlainan bangsa, Agama tetap ada memberi sejahtera, Apalah ada pada bangsa, kalau agama pun bercelaru?


Sumber asal: ohgadisitu



Aksi L***h : Aliyaa Magda Alirkan Darah **** Atas Kalimah Allah

Aliyaa Magda ini jelas membawa agenda jahat untuk mencemarkan Islam dengan cara “kotor” menggunakan medium media sosial. Beliau berselindung disebalik nama aktivis sebagaimana yang dilakukan oleh Ngo Bersih dan lain-lain lagi.
Beliau menggunakan pendekatan yang cukup biadap dengan menghina Islam dalam menyatakan protes terhadap ISIS. Aliyaa meletakkan darah **** di atas kalimah Allah ini bakal mengundang kemarahan umat Islam seluruh dunia. manakala seorang lagi rakan seperjuangan Aliyaa pula berak di atas bendera yang sama. Betul-betul di atas kalimah لاَ إِلَهَ إِلَّاالله
Adakah kita akan berdiam diri dan sekadar menjadi penonton atas segala penghinaan ini. Bagi saya paling tidak pun kita sebagai umat Islam turut menggunakan media sosial untuk mengutuk perbuatan biadap Aliyaa Magda ini.

Sumber: pru14.tv



BENARKAH ALIAA MAGDA ELMAHDY YANG BERB*G*L MENGHINA ISLAM DENGAN DARAH **** SUDAH MATI??


Sebelum ini Scripters ada menyiarkan artikel bertajuk BAYAR CASH!!! Aliyaa Magda Alirkan Darah **** Atas Kalimah Allah Akhirnya Mati . Hari ini seorang rakan facebook telah membuat status Benarkah Aliaa Magda Elmahdy sudah mati beserta dengan link facebook Aliaa. Ida cuba klik di sini dan mendapati facebooknya masih aktif. Gambar terakhir yang dimuatnaik di facebook beliau adalah kira-kira 14 jam lepas.

Setelah membuat carian di goole Ida terjumpa blog ini yang memberitahu bahawa gambar yang digunakan sebagai membuktikan kematian Aliaa adalah gambar dari sebuah kemalangan pada tahun 2008 di San Paolo, Brazil. Manakala tiada pula berita mengenai kematian si Aliaa Magda Elmahdy.

Foto seorang gadis kemalangan BMW pada tahun 2008, mungkinkah foto ini digunakan untuk menghentam Aliaa Magda Elmahdy. Jika Aliaa masih hidup dan dia tahu kiriman sebegini, pastinya dia ketawa berdekah-dekah dan memperlekehkan seluruh umat Islam. Jika itu berlaku, siapakah sebenarnya yang memfitnah Islam?

Dengan penipuan gambar ini serta melihatkan facebook Aliaa yang masih aktif sehingga kini ternyatalah bahawa Aliaa Magda Elmahdy masih hidup.


Sumber: scriptersnews



Kontroversi! Aktivis Mesir, Aliaa, Hina Islam Dengan Darah ****!


Menerusi laman sosial, aktivis dan feminis Mesir, Aliaa Magda Elhamda, 23, memuat naik gambar dirinya bersama seorang lagi wanita berhijab sedang membuang besar dan memandang belakang sambil menunjukkan jari tengah.


Dia pula memandang hadapan dalam keadaan sedang datang ****.

Alia, bertindak biadap semata-mata bagi menunjukkan kebencian terhadap Islam yang digambarkannya menyokong keganasan, rasis dan hipokrasi.

Najis dan darah mereka dilumur pada bendera kumpulan gerakan penentang di Iraq, ISIS yang tertulis kalimah Allah. Justeru mana-mana umat Islam yang melihat gambar ini pasti berasa sakit hati.

Sesungguhnya ini bukan soal sama ada kita menyokong perjuangan kekejaman ISIS atau tidak tetapi perlakuan Aliaa telah menghina agama Islam secara umum.

Ini bukan kali pertama Aliaa bertindak melampaui batas. Pada 2011 dia mengepos gambar b*g*lnya di laman sosial bagi menunjukkan pendirian sama.

Begitu pun kebanyakan media cetak Arab dikatakan tidak melayan kegilaan Aliaa ini kerana tak mahu mencetak artikel bersama gambarnya bagi menjaga kesucian kalimah suci yang terdapat pada bendera yang disabotaj.

Tindakan itu mencetus kontroversi namun Aliaa tidak membalas kritikan diterimanya sementara pada masa sama terus aktif memperjuangkan hak sama rata wanita dan lelaki di Mesir. Sumber: Mynewshub.my


UPDATE!

Gambar mati kemalangan?

Gambar wanita yang terlibat dalam kemalangan ngeri tersebut adalah orang lain yang berlaku di San Paolo dan bukannya di Mesir.

Maklumat yang diperolehi yang mengatakan bahawa Aliaa telah menemui ajal selepas terlibat dalam kemalangan ngeri yang tersebar di blog dan laman sosial adalah palsu dan tidak benar.

Gadis yang menghina Kalimah Allah masih hidup dan setakat ini belum ada maklumat terbaru yang diterima mengenainya.

-SENTIASAPANAS.COM


Sumber: sentiasapanas.com




0 comments:

Post a Comment