Thursday 22 October 2015

Filled Under:

PANASSSS !! Diana Danielle Mengenakan PAKAIAN YANG TIDAK SEPATUTNYA Sewaktu MENGANDUNG ?!! Jom Lihat SEHINGGA MENAMPAKKAN ...... !!!


Rasanya baru sahaja mendengar perkabaran yang pelak0n DIANA DANIELLE sudah pun hamil anak kedua menerusi p0rtal Murai tidak lama dulu.

Rupanya dalam diam tak diam dalam kandungan DIANA DANIELLE sekarang sudah memasuki 7 bulan. Patutlah ramai media dan peminat sudah lema tidak melihat kelibat DIANA di mana-mana majlis mahupun kemunculannya di mana-mana pr0gram TV.

Terbaru, isteri kepada pelak0n FARID KAMIL ini telah memuat naik beberApa f0t0 dirinya yang sedang hamil menerusi akaun Instagram miliknya.

Menariknya, baby bump DIANA seperti tidak jelas kelihatan ataupun menunjukkan dia sedang sarat mangandung.

Sebaliknya, dia masih lagi cantik dan langsing seperti dahulu..Mari kita lihat beberapa lagi f0t0 terbarunya yang amat jelita di bawah ini:




SUMBER : VIRAL MALAYA

Sumber asal: canggihhebat



Profil Biodata Diana Danielle Dan Gambar Masa Kecil Beliau


Profil Biodata Diana Danielle


NAMA PENUH: Diana Danielle Danny Beeson


TARIKH LAHIR: 22 November, 1991


ASAL: Dilahirkan di Houston, Amerika Syarikat dan dibesarkan di Kuala Lumpur sejak berusia dua tahun


KERJAYA: Model iklan dan pelakon


DARAH CAMPURAN: Amerika (ayah) dan Melayu (ibu)


KELUARGA: Anak tunggal, adik angkat Hayley


PENDIDIKAN: Mengikuti pengajian Ijazah Jurusan Biosains, Universiti Nottingham, cawangan Semenyih


FILEM: Idola (2002), Evolusi KL Drift (2008), Setem (2009), Maut (2009), Bohsia: Jangan Pilih Jalan Hitam (2009), Kecoh Betul (2009), …Dalam Botol, Magika
DRAMA: Drama bersiri Air Mata Maria, Janji Diana, Sembilu Kasih, Takbir Terakhir, Cinta Bulan Dan Mentari, Gol & Gincu The Series, Igauan dan siri realiti, Project N.S, Farah Syakirah


ANTARA IKLAN: Volvo, Watson’s, Pampers, Shuemura, Milo, Hazeline Snow Vietnam Market, Telecom I-talk, Fair and Lovely, Bauch and Lomb contact lense, Kentucky Fried Chicken, Binary Body Scrub, T3 Body Wash, F&N Soya Bean, Raflessia Pearl, Inner Shine Brands.


Sumber: zamrispoon


Profil Biodata Diana Danielle


Profil Biodata Diana Danielle Istri Farid Kamil. Artis cantik Diana Danielle merupakan artis pelakon drama yang sangat cantik. Meskipunumur Diana Danielle baru 21 tahun, namunDiana Danielle sudah berani memutuskan untuk menikah dengan Farid Kamil. Bahkan pernikahan Diana Danielle dan Farid Kamilsudah dikarunahi seorang anak. Memang tak selang beberapa lama setelah Diana Danielle dan Farid Kamil wedding/menikah Diana Danielle terus hamil dan melahirkan anak pertama Diana Danielle dan Farid kamil pada 3 Juli 2013 silam. Anak laki-laki pertama Diana Danielle dan Farid Kamil terlihat tampan seperti ayahnya.


Diana Danielle memang salah satu artis drama dan filem yang cukup laris. Si comel Diana Danielle sudah mulai berkarir didunia filem sejak tahun 2002 silam. Filem Diana Danielleyang terakhir yakni yang berjudul Hantu Gangster dan Jiwa Taiko. Memang banyakfans Diana Danielle yang penasaran denganprofil dan biodata Diana Danielle, apalagi kabar mengenai pernikahan Diana Danielle dan Farid Kamil yang sempat menghebohkan Malaysia. Diana Danielle memang mau menikah dengan Farid Kamil padahal umur Diana Danielle saat itu masih 20 tahun dan Diana Danielle dalam puncak popularitas. Si cantik Diana Danielle kelahiran 22 November 1991 silam. Inilah gambar Diana Danielle.



Diana Danielle

Memang banyak fans Diana Danielle yang setuju jika Diana Danielle menikah dengan Farid Kamil karena Diana Danielle cantik dan Farid Kamil aktor yang tampan. Akun pageFacebook Diana Danielle saat ini telah ada lebih dari 1juta likers Facebook. Sedangkan follower Twitter Diana Danielle sudah ada sekitar 446ribu followers. Akun Twitter asli Diana Danielle yakni @DianaDanielleB. Diana Danielle mengandung anak pertamanya dan akhirnya melahirkan anak pertamanya denganFarid Kamil dengan selamat. Gambar bayi anak Diana Danielle dan Farid Kamil terlihat ganteng.



Gambar Diana Danielle

Belum diketahui kapan Diana Danielle akan kembali lagi ke dunia filem dan drama Malaysia setelah Diana Danielle melahirkan anak lekakinya. Banyak fans Diana Danielle yang kangen dengan penampilan Diana Danielle di drama dan filem. Selain menjadi pelakon filem dan drama Diana Danielle juga menjadi model bintang iklan. Sudah sejumlah produk terkenal pernah memakai Diana Danielle sebagai model bintang iklan. Diana Danielle mempunyai darah campuran Malaysia-America. Kamu penasaran dan ingin mengetahui tentang profil dan biodata Diana Danielle. Berikut ini saya akan memberikan profil dan biodata Diana Danielle untuk kamu kawan.



Diana Danielle dan Farid Kamil

Profil Biodata Diana Danielle:

Nama asli : Diana Danielle Danny Beeson

Nama lain : Diana Danielle
Agama : Islam

Tanggal lahir : 22 November 1991
Kelahiran : Penang, Malaysia

Umur : 21 tahun

Twitter : @DianadanielleB
Pekerjaan : Artis, Model

Pasangan : Farid Kamil


Yaps, itulah profil dan biodata artis Diana Danielle istri aktor Farid Kamil. semoga artikel tentang profil dan biodata Diana Danielle dan gambar gambar Diana Danielle yang saya berikan mampu menambah wawasan anda mengenai artis Malaysia Diana Danielle.



Sumber: biodatartis.com




0 comments:

Post a Comment